wie o wie gaat der heen
ik zowiezo
Arno schreef:achteruitrijden met de kieper omhoog is ZO!! 1990
GP Hoving schreef:Ik ben morgen van de partij, samen met een kamaraad, daarna door naar de winer show van Hans van Driel. en daarna naar de opendag van Van Werven.
GP Hoving schreef:Hoho Arjan, Berinnenburg heDie gaat hier met oud en nieuw even soldaat.
van der Spek vond ik ook wel leuk. Ook nog even op de nieuwe Hyundai 210 - 9 gedraait. Had het idee dat de kraan in kracht/prestaties wat was terug geregeld. Had het gev oel dat hij meer in z'n mars had dan dat er uit kwam. Was ook niemand bij die even tekst en uitleg kon geven, stap maar op, en draaien maar ff
Beco viel mij opzich niet tegen. We hebben even rond geneust. Al vond ik de gast standhouders interesanter dan het Beco materiaal. Zoals de nieuwe Doosan 225 en 140 w, Komatsu PC 240-9, JCB, Hitachi en Werklust![]()
Vind wel dat ze een kans hebben mis gegrepen om wat van hun materiaal te demonsterenen. Zo'n rotortilt ziet er leuk uit op z'n tafeltje. Maar hang hem maar aan de kraan, en laat er maar iemand mee spelen die er dagelijks mee werkt. dat is vele betere reclame. Zelfde geld voor verschillende uitrustingstukken. Laat maar zien wat ze doen en kunnen. Dat verkoopt in mijn ogen veel beter als alles zo neer zetten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten