dieplader vind ik niet echt wat.... Dangreville zie je hier bijna niet... DF front en ahcter maaier? klinkt goed maar ik weet t niet hoor, wie gaat deze modellen allemaal kopen? je mag wel miljonair zijn om bij te blijven..
Denk wel dat de Vicon-versies ook uitkomen. Is gelukkig nog niet te veel materiaal van, dus easy to get. Hoop trouwens wel dat t gaat om schijvenmaaiers... Moet zeggen, we worden over t geheel weer erg verwend...
mvg Sjoerd Spiekker
As my father always used to say: "D'r loopt mear gekk'n rond, dan datter vaste zit!"
Sorry hoor, maar ik vind dat UH nu echt té ver gegaan(aan het gaan) is. Dit is niet meer normaal! Hoeveel hebben ze dit jaar al niet uitgebracht? Toch zeker zo`n 30 modellen(1:32)?
Bijna 40, maar ze gaan niet te ver, ze zijn gewoon mooi op weg Maar op de Agritechnica kunnen we ook nog een paar modellen verwachten die nog niet bekend zijn bij ons, althans, dat is de bedoeling
Mooi op de weg zeker, maar je vindt het niet erg als ik niet meer kan volgen.. minimaal 40.. dat is per maand 3 nieuwe modellen, je moet wel een krantenwijk nemen om het allemaal te kunnen bekostigen en een hypotheek voor de loods om alles in om te slaan..
Maar het is wel allemaal hebbe, hebbe, hebbespul...
Neehoor, het is net waar je je prioriteiten legt... Ik vind het allemaal schitterend om te zien, bij een ander in de kast... Zie ook het nut niet in van mensen die echt alles willen hebben Ik koop alleen wat ik echt mooi vind en het moet in mijn verzameling passen, dus geen 3582 verschillende merken maar 5 merken trekkers en werktuigen netzo
[Half bezopen zijn, is een gebrek aan doorzettingsvermogen hebben ...
Ik koop ook niet gewoon wat. Ik koop alleen wat ik echt mooi vind en graag wil hebben. Want ik zit niet bepaald breed in het geld, dus ik zal moeten kiezen.
Dat geld is niet zo'n probleem bij mij... Meer het feit dat ik nog zat andere leuke hobby's heb. En dan maakt het niet uit of je nou elke week met 250 thuiskomt of met 600, het gaat echt wel op
[Half bezopen zijn, is een gebrek aan doorzettingsvermogen hebben ...