Pichon Muck Master M20

Pichon B4

jd7930s schreef:oeh, die dewulf moet ik hebben, met deze dewulf hebben ze namelijk in reallive de laatste gepote aardappels door mijn oom uit het land gehaald onder zware omstandigheden qua modder etc, en toen 4 van deze machines erop dus die moet ik gewoon hebben
nhcr9090 schreef:jd7930s schreef:oeh, die dewulf moet ik hebben, met deze dewulf hebben ze namelijk in reallive de laatste gepote aardappels door mijn oom uit het land gehaald onder zware omstandigheden qua modder etc, en toen 4 van deze machines erop dus die moet ik gewoon hebben
vier r 3060's op het land ?
tja ik wil m eigenlijk ookwel maar t prijsje dat er aan hangt.
jd7930s schreef:nhcr9090 schreef:jd7930s schreef:oeh, die dewulf moet ik hebben, met deze dewulf hebben ze namelijk in reallive de laatste gepote aardappels door mijn oom uit het land gehaald onder zware omstandigheden qua modder etc, en toen 4 van deze machines erop dus die moet ik gewoon hebben
vier r 3060's op het land ?
tja ik wil m eigenlijk ookwel maar t prijsje dat er aan hangt.
jup 4 maal
valtrajohnie-t202 schreef: Maar das nog niet eens het ergste, DeWulf neemt de beschadigde modellen "NIET" terug!
Naar horen zeggen op het Duitse forum waren ze zelfs totaal klant ontvriendelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten