Reacties op verzameling van Geoffrey
- GP Hoving
- Senior forumlid
- Voornaam: Geoffrey
- Stigter
- Beheerder
- Voornaam: Arie
- Contacteer:
Re: Reacties op verzameling van Geoffrey
Ik ben zeer, maar dan ook zeer benieuwd naar je foto's! Want ik heb niet alle bouwverslagen van je gezien, dus..
Kom maar op met die foto's. Het lijstje beloofd veel!
Kom maar op met die foto's. Het lijstje beloofd veel!
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Arie Stigter
- Clear-Up
- Forumlid
- Voornaam: Dave
- Contacteer:
Zo, ziet er donders goed uit! Wat een prachtmodellen!

www.Tractor-Forum.nl
- dwoertink
- Forumlid
- Voornaam: Diederik
- Contacteer:
Je bent wel van de rijtjes zo te zien. Tis ook wel mooi om te zien, alle versies van een bepaald type of merk. Vooral die Veenhuizen zien er echt geweldig uit!
- Stigter
- Beheerder
- Contacteer:
Het Fiat rijtje is toch wel erg mooi, trouwens de hele verzameling is indrukwekkend.
Ik dacht dat jij het niet zo had op de vervuilde modellen? Zie wel een mooie Ford ertussen staan.
Ik dacht dat jij het niet zo had op de vervuilde modellen? Zie wel een mooie Ford ertussen staan.
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Arie Stigter
- GP Hoving
- Senior forumlid
- Voornaam: Geoffrey
Ik ben ook totaal niet van de vervuilde modellen. Maar heb het wel op rijtjes/series. Aangezien de "dirty 7000" een officiële uitgaven Britains is hoort deze dus er dus wel tussen. Anders heb ik het rijtje weer niet compleet.
Er er irriteert mij niks erger dan een rijtje niet compleet hebben in de verzameling. Laat even voorop staan dat er een aantal rijtjes die op de foto staan ook nog niet compleet zijn, maar dat maakt het verzamelen ook leuk. Dat ik nog 4 standaard UH trekkers mis in het rijtje Agco is zo opgelost, De laatste en zeldzaamste Big Bud moet ik nog steeds vinden. Dat soort zeldzame stukken opzoeken en aan je verzameling kunnen toevoegen maakt het verzamelen voor mij leuk. Dat standaard spul doet me allemaal niet zo heel veel.
Er er irriteert mij niks erger dan een rijtje niet compleet hebben in de verzameling. Laat even voorop staan dat er een aantal rijtjes die op de foto staan ook nog niet compleet zijn, maar dat maakt het verzamelen ook leuk. Dat ik nog 4 standaard UH trekkers mis in het rijtje Agco is zo opgelost, De laatste en zeldzaamste Big Bud moet ik nog steeds vinden. Dat soort zeldzame stukken opzoeken en aan je verzameling kunnen toevoegen maakt het verzamelen voor mij leuk. Dat standaard spul doet me allemaal niet zo heel veel.
- Stigter
- Beheerder
- Contacteer:
Ben ook nog steeds blij met de MB Trac waarvan je het rijtje niet compleet wilde maken
Alles verzamelen gaat gewoonweg niet meer, dus dit is wel een zeer goede oplossing.

Alles verzamelen gaat gewoonweg niet meer, dus dit is wel een zeer goede oplossing.
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Arie Stigter
Prachtige collectie 

Terug naar “Reacties op verzameling”