Ik dacht altijd dat ze dat zelfs niet meer mochten?
Inmiddels alweer een update,dit keer weer eens eentje van de gekende loonwerker Partoens,zij waren maïs aan het zaaien met hun JD 3650 en hun Monosem 8-rijige maïszaaimachine!
Dat vind ik dus ook,veel mooier als de nieuwe Jd serie,maar dat is natuurlijk ieder zijn mening!Jaa inderdaad,klein stukje en met een vrij grote ploeg geploegd waardoor het heel ongelijk lag..
Dat zal de boer niet willen ofzo,ik zou het eigenlijk niet weten maarja
Inmiddels ook alweer de eerste grashakselaar op de foto gezet.Het gaat om Loonwerken Kerkhofs met hun Claas Jaguar 880,een Fendt 916 en een 824 met beide een Schuitemaker Rapide 2085 erachter reden het gehakselde gras naar de kuil.
Vandaag weer eens foto's.Nog eens een hakselaar,dit keer Loonbedrijf Haveneers met hun Claas Jaguar 840,een Claas Axion 810 en een Deutz-Fahr Agrotron TTV 1160. Op de kuil stond een Liebherr 538.
Inmiddels heb ik de volgende update alweer klaar staan,nog eens Broekx! En nog eens oprapen,dit keer met de John Deere 7530 aan de gekende Strautmann Giga Vitesse III en met de Fendt 824 en de nagelnieuwe Strautmann Giga Vitesse CFS erachter!
Vandaag eindelijk nog eens de tijd gevonden om foto's te posten! Van loonwerken Stassen met hun nieuwe Claas Jaguar 960,een Fendt 824 en een Fendt 924 verzorgden het vervoer naar de kuil waar een Liebherr 550 het aanreed!
PS:Door op de foto's te klikken kom je op mijn site uit,en wanneer je dus meer foto's wil zien,moet je gewoon op een van de foto's klikken!
Inmiddels alweer een nieuwe update om te voorkomen dat de foto's van de site voor lopen op de foto's die ik hier post Eerst zien we loonbedrijf Kerkhofs nog eens met hun Claas Jaguar 880,een Fendt 930 met een Kurstjes haakarmcarrier en een Fendt 930 met een Ipsam haakarmcarrier reden het gras naar de kuil!
Dat is toch al een tijdje zo hoor. En ach hier moet men op grasland ook injecteren maar er zijn toch nog altijd boeren die dat aan hun laars lappen hoor
En hier is intussen alweer de volgende update! Loonbedrijf Partoens met hun JD 6920s en hun nieuwe Krone Comprima CF 155 XC