Ik zal van de week even vragen naar de preciese bedoeling van de afstandsbesturing, want wil het zelf ook wel weten
 Ik zal van de week even vragen naar de preciese bedoeling van de afstandsbesturing, want wil het zelf ook wel weten 

Arno schreef:achteruitrijden met de kieper omhoog is ZO!! 1990

)
 )

Giek kan in ieder geval niet veel hoger, omdat ik anders niet onder het viaduct door kan.
 Giek kan in ieder geval niet veel hoger, omdat ik anders niet onder het viaduct door kan.

Dus eerst wachten en toen nog wachten en toen kon ik een beetje trillen en toen kon ik om half 2 op de zaak aan
 Dus eerst wachten en toen nog wachten en toen kon ik een beetje trillen en toen kon ik om half 2 op de zaak aan  Vast begonnen met schoonspuiten van de trekker, waar ik morgen mee verder ga, en de nieuwe combi moet ook worden gedaan, dus ik hoop dat ik daar morgen de eerste foto's van kan plaatsen
 Vast begonnen met schoonspuiten van de trekker, waar ik morgen mee verder ga, en de nieuwe combi moet ook worden gedaan, dus ik hoop dat ik daar morgen de eerste foto's van kan plaatsen   

Spiekker; S.J.B. schreef:Is t niet verplicht om de giek zo kort mogelijk te maken op de weg? Meende dat de loonwerker dat al s zei...

CornelisJ90 schreef:Spiekker; S.J.B. schreef:Is t niet verplicht om de giek zo kort mogelijk te maken op de weg? Meende dat de loonwerker dat al s zei...
Nope, dat is alleen in Dld zo!

En wat ik zei, zoveel gebruiken hun de bak dus niet.
 En wat ik zei, zoveel gebruiken hun de bak dus niet. Ik vind hem er echt geweldig uit zien, zo met die banden en wiel gewichten.
 Ik vind hem er echt geweldig uit zien, zo met die banden en wiel gewichten.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten