Hier dan een uitgebreider verslag van de foton FL936F
Foton was bij mij geheel onbekend. Aan deze shovel zit nog geen snelwissel. geen derde functie. de shovel is wel erg topzwaar, ikheb al meerdere bijna op de kant verhalen gehoord. in de Shovel ligt een deutz kopie motor, de versnellings bak is geloof ik een ZF kopie bak. kopieren daar zijn de chinezen erg goed in

de Shovel heeft nu 71 uur op de teller.
voorkant:

rechterkant:

achterkant:

linkerkant:

typeplaatje:

Dashboard met Vooruit 2 en 1 en achteruit, richting aanwijzer en lampen en diverse meters:

Joystick en hoge en lage versnelling. hoge en lage versnelling zijn alleen te schakelen als de motor uit is. in de lage groep kun je een bak goedd voldrukken maar is de snelheid van het laden er compleet uit. Als de shovel in de hoge groep staat kun je geen bak in 1 keer vol krijgen maar heb je wel een beetje meer snelheid. snelheid is ongeveer een dikke 30km/uur. De joystick is niet echt wat. met de kleinste beweging zit die al vast, als je dus door een gat iets stuiterd dan blijft hij zo steken op omhoog of omlaag.

Radio en verwarming en koeling:

der zitten ook 2 dingen die ik nog nooit heb gezien in een shovel
ventilator:

afstandhouder voor de deur om de deur op een kier te zetten. kijkt heel mooi maar vervolgens moest ik eerst het ding uit elkaar halen omdattie niet meer los wou