Het is een Bobcat 316 (even ter informatie
 Het is een Bobcat 316 (even ter informatie  ). Ik heb zo'n gevoel dat het in de lucht toevoer zit, maar weet te wijnig van de machine af eigenlijk
 ). Ik heb zo'n gevoel dat het in de lucht toevoer zit, maar weet te wijnig van de machine af eigenlijk 

Het is een Bobcat 316 (even ter informatie
 Het is een Bobcat 316 (even ter informatie  ). Ik heb zo'n gevoel dat het in de lucht toevoer zit, maar weet te wijnig van de machine af eigenlijk
 ). Ik heb zo'n gevoel dat het in de lucht toevoer zit, maar weet te wijnig van de machine af eigenlijk 

Eh, toch nog geen vorst bij jullie zodat de zomerdiesel uit is gaan vlokken
    Eh, toch nog geen vorst bij jullie zodat de zomerdiesel uit is gaan vlokken

Het probleem is alleen dat de eigenaar zegt dat de brandstoffilters niet vervangen zijn, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Waar ik ook al aan zat te denken is de lucht filter. Morgen maar ff kijken
 Het probleem is alleen dat de eigenaar zegt dat de brandstoffilters niet vervangen zijn, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Waar ik ook al aan zat te denken is de lucht filter. Morgen maar ff kijken 

Deerepower schreef:Het probleem is alleen dat de eigenaar zegt dat de brandstoffilters niet vervangen zijn, dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Het moet zijn: Net vervangen
 Het moet zijn: Net vervangen 

ron schreef:Lijkt mij ook een verstopt brandstoffilterEh, toch nog geen vorst bij jullie zodat de zomerdiesel uit is gaan vlokken

Deerepower schreef:, dus heb hem met pijn en moeite op de aanhanger gekregen en teruggebracht naar de eigenaar

. Maar het bleek dat er toch een filter verstopt zat
. Maar het bleek dat er toch een filter verstopt zat  . Maar het is nu opgelost dus we zullen zaterdag wel zien of hij het weer doet, als we de grond in kunnen komen natuurlijk
 . Maar het is nu opgelost dus we zullen zaterdag wel zien of hij het weer doet, als we de grond in kunnen komen natuurlijk 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten