Vandaag met een collega op stage de 2 silagewagens naar de opslag gebracht
 Ik met de New Holland TVT190
   en men collega met de Fendt 818vario, allebij met een veenhuis 24tons silagewagen.
  en men collega met de Fendt 818vario, allebij met een veenhuis 24tons silagewagen.

achter hé
  achter hé  Die tvt wil ook wel hoor, maar fendt vind ik peroonlijk toch wat mooier rijden als een tvt. Diederik de silagewagens waren donderdag en gister pas schoongespoten.
 Die tvt wil ook wel hoor, maar fendt vind ik peroonlijk toch wat mooier rijden als een tvt. Diederik de silagewagens waren donderdag en gister pas schoongespoten.

Dit is achterop de zaak, ze hebben alles helemaal kaal gemaakt en er komt straks een grondwal langs.
 Dit is achterop de zaak, ze hebben alles helemaal kaal gemaakt en er komt straks een grondwal langs.

Ik ben der zelf aardig goed te pas over, wat vinden jullie der van??
 Ik ben der zelf aardig goed te pas over, wat vinden jullie der van?? 

moest trouwens ook wel een redelijke klim maken om weer op de weg te komen
 moest trouwens ook wel een redelijke klim maken om weer op de weg te komen  

dus het was goed nat
 dus het was goed nat 

Zo zijn we hier ook al eens bezig geweest.
 Zo zijn we hier ook al eens bezig geweest. 

)
)

maar je stop zoveel geld in de grond dat je het er wel uit moet halen, anders kun je ook niet een beetje verdienen
 maar je stop zoveel geld in de grond dat je het er wel uit moet halen, anders kun je ook niet een beetje verdienen 

)
)

grapjas ik maak ze ook niet smerig ja, maar je hebt wel gelijk moet idd wel keertje weer gebeuren.
 grapjas ik maak ze ook niet smerig ja, maar je hebt wel gelijk moet idd wel keertje weer gebeuren.
 Om de zooi schoon te maken en onderhoud te plegen.
 Om de zooi schoon te maken en onderhoud te plegen.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten