Eerst zal ik mezelf misschien even kort voorstellen?
Ik ben Thibaut
Ik woon in West - Vlaanderen (B).
Ik ben al van jongsafaan gepassioneerd van tractoren,...
Zelf zet ik normaal niet veel op foto maar de laatste tijd trek ik rond en zoek ik hier en daar wat contact op met plaatselijke boeren.
Daarme zou ik vandaag graag een begin maken aan mijn eigen dagboek.
Wat is er niet beter dan dit op het farmerforum te plaatsen en misschien een bijdrage te leveren aan het forum en hopen dat er wat vragen / reacties van komen

Vandaag had ik geen school want er was een studiedag voor de leerkrachten.
Het was een nogal regenachtige dag dus mijn plannen vielen al in het water, nuja ben er toch maar door getrokken en op het einde miezerde het maar een beetje meer

Ik was op weg naar een plaatselijke boer toen ik deze Case 1288 powershift? tegenkwam:

Deze hoop aarde was hier neergelegd omdat daarachter enkele jaren geleden een verkaveling werd aangelegd.

Ik denk zelf dat dit stukje grond ook verkaveld wordt en dat daardoor deze hoop verdwijnt.
Heb helaas geen foto van toen hij de Truck aan het laden was dus ook geen klein gesprekje, zag hem wel passeren maar hij werkte alleen dus laden en rijden maar

Toen ben ik even wezen kijken bij een plaatselijke boer, beginnend met deze (onbekende?) mesttank:

Een bloter en cultivator:

Manitou

Een paar kiekjes in de veestal

de voedersilo voor de koeien?:

1e kiekje van de andere zijde:

2e kiekje van de andere zijde:

1e deel van zijn nieuw (nog in aanbouw) stal dit deel wordt de loods:

2e deel van de nog in aanbouw stal dit wordt voor de koeien:

Zo ziet het er momenteel vanbinnen uit:

Even een kijkje in de loods, beginnend met een Internationel ??? met een niet zo'n bekende Seko Voermengwagen:

Een John Deere 6*20 met een Kuhn maaier:

Een Fendt Favorit 611Lsa met kipper ???:

Zijn opslagplaats waar het stro staat en nog enkele kalveren:

Toen moest ik terug naar huis want ik had nog afgesproken met iemand. Spijtig dat de boer zelf er niet was. Wel nog even gebabbeld met zijn vrouw maar daar werd ik niet veel wijzer van

Ik ga waarschijnlijk morgennamiddag nog eens terug voor wat betere kiekjes. Daarna misschien nog even kijken bij de eigenaar van 2 Fendt Black Beauty's hier in de buurt, een bezoekje aan Delvano en Merlo zit er misschien ook wel bij