Omdat het alweer een tijdje geleden was: Een update in m'n dagboek.
We beginnen met m'n nieuwe aanwinst. Samen met een kameraad in Dronten een Opel Kadet gekocht voor 10 kratjes bier. APK tot 5 mei en daarna wordt het crossauto (zo behandelen we hem nu ook al...)

En we gaan verder met 3 kiekjes van gisteren. Op het werk flink aan het snoeien geweest. We gaan meer grond pachten van de landgoedeigenaar maar deze stukken zijn flink begroeid en bestaan uit allemaal singels, bosjes en slootjes. Wij hebben ervoor gezorgd dat er al een groot deel van de bosjes weg was. Loonbedrijf Smeitink komt vanaf morgen de sloten dempen, grote bomen snoeien en er wordt ook nog een kikkerpoel gegraven.

De Deutz 4006 met een boom

De Atlas 1305 van Smeitink kwam vast de aanhanger brengen voor morgen.

Werkoverleg....
In Dronten heb ik ook nog wat mooie trekkertjes gespot deze week:
Een NH T7030 autocommand bij ons op school:

Een JD 7720 tussen Swifterband en Biddinghuizen

Een JD 8520T midden in Dronten voor de schouwburg:

En vorige week kwam ik in het mooie Achterhoek deze Valtra N141 van de gemeente Bronckhorst nog tegen, een heel apparaat...

Vorig weekend ook een begin gemaakt met de mest, deze foto's stonder er volgens mij ook nog niet op:
Deutz D10006 uit zijn winterslaap gehaald!

En de Case MX135 met Kaweco Dubbletwin van Gepco Looman:

Vorige week voor Beulink bij Jan de Winkel geweest en daar spotte ik de Puma 155 van loonbedrijf Niesink ook nog:

En tot slot de Zetor 6211 van m'n oom en tante die ik vorige week een kleine onderhoudsbeurt heb gegeven:

Tot zover deze update!