Moeders had een Stelling geregeld en maar even neer gezet. Ik moest de miniaturen er maar in zetten. Het is maar voor tijdelijk... In maart krijgen we een nieuw huis en daar laat ik een vitrine vast in bouwen.
Sjoerd wil het graag zo moeilijk mogelijk maken, Sjoerd heeft tenslotte overal verstand van en dat wil hij graag laten merken aan de wat mindere goden hier op het forum... Toch Sjoerd?
[Half bezopen zijn, is een gebrek aan doorzettingsvermogen hebben ...
Ik heb op de landbouwbeurs nog 2 aanwinsten gehaald. NH T7070 Ros. Fendt 820 UH. en de rest van de afgelopen maanden. Krone Big Pack. UH. MB Trac 1800. Siku Krone opraapwagen. Wiking. Hier foto' van de miniaturen. Samen. Fendt 820 met Krone Big Pack. New Holland T7070 met Miedema HST 175. Krone opraapwagen.
Geen foto van van de MB Trac, want die ligt ergens in de stapel van 100 dozen.
Kben zowat elke dag aan het geld verdienen. Tuintjes onderhouden, gras maaien en helpen bij men op de boerderij. Khad nog wel meer kunnen kopen hor.. Maar ik ben voorzichtig aan het spaeren voor een echte trekker.
Even een lijstje van de afgelopen week. -Schuitemaker Rapide 125 UH. -New Holland Kraan Profarmtoys. -Bomfordculivator. -Fendt 828 dennegroen. -Claas axion 850 banden
Alles behalve het action setje en de banden. Duur setje van de actoin. NH Kraan. Bomford Culivator. Big M II is ook nieuw. Fendt 828 Dennengroen. Schuitemaker opraapwagen.