Maar ja, dat is ook het enigste wat stagelopers doen... Zeuren.

Laat de reactie van hem maar komen

Dit jaar zien jullie de volgende dingen op foto en film: modder, sporen, modder, vastzitten, modder, lostrekken, modder en water. Ohjah, had ik al vertelt dat er ook modder te zien is ?
Dit jaar kreeg ik regelmatig te horen: Peet !!! Maak eens een foto. En als hij vast zat, dan riep iemand anders het wel, dat er een foto gemaakt moest worden

Komt dit op het forum? Was dan meestal de vraag naar de bekende weg. En bij een ja kreeg ik te horen: best ! Nou, dat zeg je mij maar 1 keer

Dit is dus Martijn. Luistert ook naar de namen Tinus Tussen gas en de Rooie uut Gessel.

Dit kunnen jullie nog lezen? Mooi, dan kan ik je gerust stellen, erger word het niet.

Voor de zeurkouzen onder ons: hij weet dat deze foto is gemaakt

Maar goed, we zullen eens met de foto's beginnen. Het zijn er 203. Ook op het eind nog wat gefilmd, maar dat is niet echt spectaculair. Veel lees en kijk plezier.
En bij deze de eerste actie foto van dit rooiseizoen. Aan de banden kun je zien dat er veel water staat.

De eerste keer lossen.

Water.

En elke stageloper gaat er wel een keer de mist mee in. En dan word het scheppen.

Hup, schiet eens op !!

Van een stroom produkt, tot schone aardappels. De zeefcapaciteit is geweldig !

En toen kwam Wim eraan gelopen: ik heb een probleempje was de droge opmerking

Klein spoortje gemaakt.

Marco had de losarm afentoe niet onder controle. Maar dat kan gebeuren in het begin.

En dit was deel 1, op naar deel 2.
Groet, Peter