Van de zomer ga ik altijd met me vader mee om te werken, en meestal mag ik ook rijden dusj

In de zomer va 2008 mocht ik hermee:

Mocht ook nog zand rijden met de dumper alleen toen had ik de camera niet bij me, mocht ook nog veel meer doen maar daar heb ik helaas geen foto's van, ook gingen we (me pa en ik) nog strooien in 2007:

Helaas is deze trekker verkocht en ingeruild voor een fendt 714
En van de zomer werden ik en een goede vriend van me waar de vader van hem bij Hoogschagen werkt gevraagd of we mochten uienrooien:

Hebben we 3 dagen gedaan en minimum jeugloon gekregen

Ook was ik een keer met m'n vader mee om een dag te strodekken en toen mocht ik hier mee rijden:

En toen we voor de overburen bezig waren met een oprit te maken mocht ik hier nog even mee klooien (oftewijl graven

)

En tijdens het strodekken waar ik het over had vroeg de baas aan mij of ik balen van de kar wou halen met de Merlo:

En de laatste:
Ik was op een vrijdag avond aan het fietsen en toen kwam ik deze NH TM tegen en mocht ik mee rijden, de volgende dag ging ik naar het aardappel-akkerbedrijf toe, en mocht ik ook weer meerijden, en toen vroeg die man aan mij of ik er ook nog mee wou rijden:

Dat was het, vroeger mocht ik ook nog vele malen sturen en rijden, waaronder bij m'n oom en tante in Denemarken met een Deutz Agrostar 4.68 met voorlader waar een balen klem aanhing.
Toen was ik 7 en mocht ik voor het eerst echt rijden.
Zo is het voor mij begonnen.
Voor vragen, stel ze gerust.
PS, sommige foto's heb ik gebruikt om te laten zien waar ik gewerkt/gerend mee heb. Dus niet dat elke foto op die plaats waar we bezig waren ook daar was.