Trouwens we zijn bezig met de urenteller dus excuses voor het zwarte gat

En nog 1.... We hadden de trekker net schoon gemaakt en toen even vol gas de weg uit dus hier nog een geluid filmpje in hd
deutzdebest schreef:Joran schreef:Wat is eigenlijk de reden van "alles in balen".
Voeren jullie geen mais?
Mijn pake (opa) reed vroeger altijd met de opraapwagen, maar heeft helaas een tijdje in het ziekenhuis moeten bivakkeren en is nooit echt meer de man van vroeger geworden (lichamelijk). Mijn vader heeft toen gedacht aan een ronde balen pers omdat wij al wat balen hadden gehad, dit vond hij prachtig. Mijn vader heeft toen een pers gekocht uiteindelijk. Mare op de vraag voeren jullie geen mais heb ik 1 antwoord: "nee". We voeren momenteel wel bierborstel bij zal van het weekend wel even een foto maken heb het nu wat drukjes met school
vossie schreef:Mooi kraantje hebt jullie.
Wij hebt ook zo'n mooie maar dant int geel en een ijzeren verstelbare stoel
mike_v schreef:Mist de bemester nu een deel van z'n schijven? Of zijn die omhoog geklapt voor een of andere reden?
deutzdebest schreef:Ja dit klopt helemaal wat er gezegd wordt, het deel wat over de greppel heen gaat wordt opgeklapt zo dat het onderdeel wordt afgesloten. Kreeg ook een reactie van jullie akkers zijn erg smal. Dit was het enige stuk (samen met nog 1) waar dat zo is dit moet nog omgeploegd worden.
Stigter schreef:filmpje gefixt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten